راه سلامتي راه سلامتي .

راه سلامتي

برخي از مزاياي ايمپلنت دندان كه شايد نمي دانستيد

وقتي صحبت از جايگزيني دندان‌ هاي از دست‌ رفته يا آسيب‌ديده مي‌شود، ممكن است فكر كنيد كدام گزينه بهترين جايگزين است. براي انجام اين كار گزينه‌هاي مختلفي را مي‌توانيد انجام دهيد كه بستگي به شرايط شما Ùˆ صلاح ديد دندان‌ پزشكتان دارد. در ميان اين روش‌ها، ايمپلنت دنداني به‌ اندازه‌اي كارآمد Ùˆ مناسب است كه عملاً محبوب‌ترين روش جايگزين دندان‌هاي از دست‌رفته محسوب مي شود. ايمپلنت دندان مي‌تواند مزاياي بسياري را در اختيار شما قرار دهد كه ساير گزينه‌ها فاقد آن باشند. در ادامه همراه ما باشيد تا برخي از مهم‌ترين مزاياي ايمپلنت دندان را براي شما بيان كنيم.

از فرسايش Ùˆ تحليل بافت استخواني جلوگيري مي‌كنند

در صورتي‌ كه محل دندان از دست‌ رفته خود را ترميم نكنيد، به‌ مرور فك Ùˆ لثه دچار تحليل مي‌شوند Ùˆ اين به دندان‌هاي اطراف نيز آسيب مي‌زند. ميله تيتانيومي كه ايمپلنت شما را به استخوان فك شما متصل مي‌كند، اين عملكرد ضروري را انجام مي‌دهد، حتي استخوان فك را تشويق مي‌كند تا در طول فرايند بهبودي در اطراف آن رشد كند؛

از دندان‌هاي مجاور پشتيباني مي‌كند

شكاف در دهان شما كه به دليل از دست‌دادن دندان ايجاد مي‌شود، مي‌تواند باعث شود كه دندان‌هاي دو طرف شكاف موقعيت خود را تغيير دهند Ùˆ منجر به ناهماهنگي شوند. ايمپلنت‌هاي دنداني اين شكاف را پر مي‌كنند Ùˆ به شما اين امكان را مي‌دهند كه لبخندي زيبا Ùˆ يكنواخت داشته باشيد.

نيروي نيش را بازيابي مي‌كند

يكي از اساسي‌ترين سؤالاتي كه موقع انتخاب جايگزين دندان‌هاي ازدست‌ رفته مطرح مي‌شود، راحت غذا خورد است. در بسياري از موارد ممكن است فرد نتواند با همان نيرويي كه سابق‌ بر اين غذا مي‌خورد، غذا بخورد. در ايمپلنت دنداني به‌خوبي به اين مشكل برطرف شده است.

حفره‌اي روي سطح ايمپلنت ايجاد نمي‌شود

دندان‌هاي مصنوعي Ùˆ پروتز دندان نياز به مراقبت دارند تا از تجمع باكتري در دهان Ùˆ ايجاد عفونت جلوگيري شود، اما موادي كه ايمپلنت‌هاي دنداني از آن ساخته شده‌اند، نمي‌توانند پوسيدگي داشته باشند. در نتيجه شما هرگز نگران ايجاد حفره در ايمپلنت‌هاي دنداني خود نخواهيد بود!

از تغيير شكل صورت شما جلوگيري مي‌كند

دندان‌هاي شما به حمايت از ساختار صورت شما كمك مي‌كند Ùˆ از افتادگي گونه‌هاي صورت جلوگيري مي‌كند. وقتي دندان‌هايتان را از دست مي‌دهيد، در واقع يكي از تكيه‌گاه‌هاي مهم صورت را از دست‌داده‌ايد كه در نهايت باعث مي‌شود صورتتان تغيير شكل داده Ùˆ شما را مسن‌تر نشان دهد. ايمپلنت‌هاي دنداني مانند دندان‌هاي طبيعي از صورت شما پشتيباني مي‌كنند Ùˆ از تغيير شكل آن جلوگيري مي‌كنند.

منبع: www.implantdr.ir


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۰:۰۹ توسط:نت وير موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :